Obsah

mMobile - Časté dotazy

Přihlášení a registrace

Jakým způsobem se mohu přihlašovat do aplikace?

Nejrychlejší cestu pro přihlášení představuje biometrické ověření. Pokud Váš telefon touto funkcí nedisponuje, musíte používat přihlášení pomocí PINu, který jste si nastavili při registraci účtu. PIN lze kdykoliv změnit v Nastavení.

Mohu aplikaci používat na více zařízeních?

V zásadě je možné mít svůj účet na více zařízeních. Tyto podmínky jsou ale stanoveny v licenčnísmlouvě a mohou se lišit. Pro bližší informace nebo aktivaci mMobile na novém zařízení kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení.

Funkce aplikace

Proč nemůžu pořídit ke klinické události fotodokumentaci?

Fotodokumentaci lze přidávat jen k určitému typu klinických událostí na vybraném pracovišti. Zkontrolujte, že máte na obrazovce Přehledy vybráno správné pracoviště a máte vybranou správnou specifikaci klinické události. Pokud je vše v pořádku, ale akce pro přidání fotodokumentace nejsou aktivní, kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení.

Jak si vyhledám pacienta pomoci identifikačního kódu?

V aplikaci přejděte pomocí dolního navigačního menu na stránku Pacienti. V pravém dolním rohu je tlačítko Načíst kód. Tato akce otevře fotoaparát pro načtení kódu. Pokud používáte zařízení Zebra, stačí mít otevřenou stránku Pacienti a čtečkou namířit na kód.

Proč aplikace vyžaduje přístup k fotoaparátu?

Tato oprávnění jsou potřeba nejprve při registraci účtu. Při používání aplikace jsou potom nutné pro pořízení fotodokumentace, pro vyhledání pacienta pomocí skenování kódů nebo načtení materiálu pomocí kódu.

Jak si mohu připnout nejčastěji používané položky v seznamu?

V jakémkoli seznamu (např. pracoviště, rozvrhy) můžete posunutím vybraného záznamu vpravo připnout položku mezi oblíbené. Takové položky se pak v seznamu zobrazují na začátku seznamu. Z připnutých položek je stejným gestem můžete odebrat.

Mohu si zobrazit poslední naměřené hodnoty laboratorních výsledků pacienta?

U vybraného pacienta se v detailu klinické události, která obsahuje laboratorní hodnoty, můžete podívat u každé položky na historicky posledních pět naměřených hodnot. Pokud jsou historické hodnoty k dispozici, jsou takové řádky odlišeny graficky na konci řádku pomocí ikony “trojtečky”. Kliknutím na řádek se zobrazí tabulka s hodnotami.

Mohu si zobrazit detail pacienta přímo z rozvrhu objednávek?

Ano, nově je možné kliknutím na objednávku zobrazit seznam klinických událostí pacienta.

Bezpečnost a ochrana dat

Jak jsou chráněna data pacientů?

Aplikace splňuje přísné bezpečnostní standardy a všechna data jsou šifrována. Přístup je možný pouze oprávněným osobám, které mají účet v medicalc4 a mají zde vytvořen účet pro používání na mobilním zařízení.

Co mám dělat, když mě aplikace po přihlášení nechce zobrazit žádná data?

Důvodů může být více. Pokud se Vám nezobrazují data v žádné části aplikace, zkontrolujte, jestli jste připojeni k internetu. Pokud se vám nezobrazují data jen na některých místech aplikace, kde je očekáváte, můžete mít v medicalc4 nastavena omezená práva. Pro kontrolu nastavených oprávnění kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení.

Co dělat, pokud si myslím, že někdo neoprávněně přistupoval k mým datům?

Změňte si PIN pro přístup do aplikace a kontaktujte technickou podporu Medicalc Software s.r.o. a vaše IT oddělení.

Podpora

Kam se mohu obrátit v případě problémů?

V aplikaci na obrazovce Přehledy klikněte na ozubené kolečko v pravém horním rohu. Otevře se sekce Nastavení. Zde najdete kontakt na technickou podporu Medicalc Software s.r.o. nebo kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení.

Technické otázky

Jak mohu aktualizovat aplikaci na nejnovější verzi?

Aplikaci aktualizujete přes Google Play nebo App Store. Pokud máte automatické aktualizace zapnuté, proběhne instalace nové verze automaticky.

Jaké jsou minimální požadavky pro instalaci aplikace?

Aplikace je kompatibilní s Androidem 7.1 a novějším nebo iOS 17 a novějším. Starší verze nejsou podporovány.

Co dělat, pokud aplikace přestane fungovat nebo se zasekne?

V první řadě zkontrolujte, že máte připojení k internetu. Poté aplikaci ukončete a znovu spusťte. Pokud problém přetrvává, restartujte zařízení.