====== mMobile - Časté dotazy ====== ===== Přihlášení a registrace ===== **Jakým způsobem se mohu přihlašovat do aplikace?** Nejrychlejší cestu pro přihlášení představuje biometrické ověření. Pokud Váš telefon touto funkcí nedisponuje, musíte používat přihlášení pomocí PINu, který jste si nastavili při registraci účtu. PIN lze kdykoliv změnit v Nastavení. **Mohu aplikaci používat na více zařízeních?** V zásadě je možné mít svůj účet na více zařízeních. Tyto podmínky jsou ale stanoveny v licenčnísmlouvě a mohou se lišit. Pro bližší informace nebo aktivaci mMobile na novém zařízení kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení. ===== Funkce aplikace ===== **Proč nemůžu pořídit ke klinické události fotodokumentaci?** Fotodokumentaci lze přidávat jen k určitému typu klinických událostí na vybraném pracovišti. Zkontrolujte, že máte na obrazovce Přehledy vybráno správné pracoviště a máte vybranou správnou specifikaci klinické události. Pokud je vše v pořádku, ale akce pro přidání fotodokumentace nejsou aktivní, kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení. **Jak si vyhledám pacienta pomoci identifikačního kódu?** V aplikaci přejděte pomocí dolního navigačního menu na stránku Pacienti. V pravém dolním rohu je tlačítko Načíst kód. Tato akce otevře fotoaparát pro načtení kódu. Pokud používáte zařízení Zebra, stačí mít otevřenou stránku Pacienti a čtečkou namířit na kód. **Proč aplikace vyžaduje přístup k fotoaparátu?** Tato oprávnění jsou potřeba nejprve při registraci účtu. Při používání aplikace jsou potom nutné pro pořízení fotodokumentace, pro vyhledání pacienta pomocí skenování kódů nebo načtení materiálu pomocí kódu. **Jak si mohu připnout nejčastěji používané položky v seznamu?** V jakémkoli seznamu (např. pracoviště, rozvrhy) můžete posunutím vybraného záznamu vpravo připnout položku mezi oblíbené. Takové položky se pak v seznamu zobrazují na začátku seznamu. Z připnutých položek je stejným gestem můžete odebrat. **Mohu si zobrazit poslední naměřené hodnoty laboratorních výsledků pacienta?** U vybraného pacienta se v detailu klinické události, která obsahuje laboratorní hodnoty, můžete podívat u každé položky na historicky posledních pět naměřených hodnot. Pokud jsou historické hodnoty k dispozici, jsou takové řádky odlišeny graficky na konci řádku pomocí ikony “trojtečky”. Kliknutím na řádek se zobrazí tabulka s hodnotami. **Mohu si zobrazit detail pacienta přímo z rozvrhu objednávek?** Ano, nově je možné kliknutím na objednávku zobrazit seznam klinických událostí pacienta. ===== Bezpečnost a ochrana dat ===== **Jak jsou chráněna data pacientů?** Aplikace splňuje přísné bezpečnostní standardy a všechna data jsou šifrována. Přístup je možný pouze oprávněným osobám, které mají účet v medicalc4 a mají zde vytvořen účet pro používání na mobilním zařízení. **Co mám dělat, když mě aplikace po přihlášení nechce zobrazit žádná data?** Důvodů může být více. Pokud se Vám nezobrazují data v žádné části aplikace, zkontrolujte, jestli jste připojeni k internetu. Pokud se vám nezobrazují data jen na některých místech aplikace, kde je očekáváte, můžete mít v medicalc4 nastavena omezená práva. Pro kontrolu nastavených oprávnění kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení. **Co dělat, pokud si myslím, že někdo neoprávněně přistupoval k mým datům?** Změňte si PIN pro přístup do aplikace a kontaktujte technickou podporu Medicalc Software s.r.o. a vaše IT oddělení. ===== Podpora ===== **Kam se mohu obrátit v případě problémů?** V aplikaci na obrazovce Přehledy klikněte na ozubené kolečko v pravém horním rohu. Otevře se sekce Nastavení. Zde najdete kontakt na technickou podporu Medicalc Software s.r.o. nebo kontaktujte IT podporu vašeho zdravotnického zařízení. ===== Technické otázky ===== **Jak mohu aktualizovat aplikaci na nejnovější verzi?** Aplikaci aktualizujete přes Google Play nebo App Store. Pokud máte automatické aktualizace zapnuté, proběhne instalace nové verze automaticky. **Jaké jsou minimální požadavky pro instalaci aplikace?** Aplikace je kompatibilní s Androidem 7.1 a novějším nebo iOS 17 a novějším. Starší verze nejsou podporovány. **Co dělat, pokud aplikace přestane fungovat nebo se zasekne?** V první řadě zkontrolujte, že máte připojení k internetu. Poté aplikaci ukončete a znovu spusťte. Pokud problém přetrvává, restartujte zařízení.